Homepage - Company Admin
Moj Telekom Poslovni
Portal koji vam omogućuje potpuni nadzor nad fiksnim, mobilnim, ICT i IoT uslugama u vašoj tvrtki. Pratite troškove, upravljajte računima i uslugama ili prijavite poteškoće putem računala ili mobitela kada i gdje god želite.
Upravljanje računima
Na portalu imate pregled svih svojih dospjelih plaćenih i neplaćenih računa u digitalnom obliku, kao i arhivu za posljednjih 12 mjeseci. Plaćajte račune pomoću 2D bar kôda na portalu, pošaljite ih direktno svom knjigovodstvenom servisu ili ih preuzmite s portala i lokalno pohranite na svoj uređaj.
Pogledajte videoPregled potrošnje
U svakom trenutku na portalu imate uvid u potrošnju svih fiksnih, mobilnih, ICT i IoT usluga svoje tvrtke. Brzo i lako možete vidjeti koliko imate preostalih minuta, SMS-ova i internet prometa u tarifi te iskorištenih i preostalih licenci.
Pogledajte videoDetaljni ispis poziva i spajanja
Preuzmite detaljni ispis poziva, kao i ispis spajanja, u različitim formatima i lokalno ih pohranite na računalo ili mobilni uređaj. Na portalu vam je, također, dostupna i arhiva detaljnog ispisa poziva za posljednjih 12 mjeseci.
Pogledajte videoUpravljanje uslugama
Poslujte pametno i uštedite vrijeme. Jednostavno i brzo pregledajte sve svoje aktivirane usluge bilo da su fiksne, mobilne ili kombinirane. Sve vam je na jednom mjestu.
Aktivacija opcija
Na portalu su vam dostupne sve dodatne opcije koje možete aktivirati i deaktivirati ovisno o potrebama svog poslovanja – i u samo par klikova. Na taj način u svakom trenutku i na jednome mjestu imate pregled svih svojih aktiviranih opcija.
Pogledajte videoPrijava smetnje
Prijavite smetnju na usluzi putem portala i na njemu pratite status njezina rješavanja. O svakoj fazi otklona smetnje dobivate obavijest – u trenutku kad je prijava zaprimljena, u kojem je statusu, u trenutku kad je smetnja otklonjena i prijava zatvorena.
Pogledajte video