MOJ TELEKOM POSLOVNI 2.0



Poštovani, pokušali ste se prijaviti na stranice za krajnje korisnike. Molimo Vas da se prijavite na admin stranice ili se obratite tehničkoj podršci za pomoć oko prijave.

Moj Telekom Poslovni

Portal koji vam omogućuje potpuni nadzor nad fiksnim, mobilnim, ICT i IoT uslugama u vašoj tvrtki. Pratite troškove, upravljajte računima i uslugama ili prijavite poteškoće putem računala ili mobitela kada i gdje god želite.

Nemate Telekom ID?
Registrirajte se

Upravljanje računima

Na portalu imate pregled svih svojih dospjelih plaćenih i neplaćenih računa u digitalnom obliku, kao i arhivu za posljednjih 12 mjeseci. Plaćajte račune pomoću 2D bar kôda na portalu, pošaljite ih direktno svom knjigovodstvenom servisu ili ih preuzmite s portala i lokalno pohranite na svoj uređaj.

Pogledajte video

Pregled potrošnje

U svakom trenutku na portalu imate uvid u potrošnju svih fiksnih, mobilnih, ICT i IoT usluga svoje tvrtke. Brzo i lako možete vidjeti koliko imate preostalih minuta, SMS-ova i internet prometa u tarifi te iskorištenih i preostalih licenci.

Pogledajte video

Detaljni ispis poziva i spajanja

Preuzmite detaljni ispis poziva, kao i ispis spajanja, u različitim formatima i lokalno ih pohranite na računalo ili mobilni uređaj. Na portalu vam je, također, dostupna i arhiva detaljnog ispisa poziva za posljednjih 12 mjeseci.

Pogledajte video

Upravljanje uslugama

Poslujte pametno i uštedite vrijeme. Jednostavno i brzo pregledajte sve svoje aktivirane usluge bilo da su fiksne, mobilne ili kombinirane. Sve vam je na jednom mjestu.

Aktivacija opcija

Na portalu su vam dostupne sve dodatne opcije koje možete aktivirati i deaktivirati ovisno o potrebama svog poslovanja – i u samo par klikova. Na taj način u svakom trenutku i na jednome mjestu imate pregled svih svojih aktiviranih opcija.

Pogledajte video

Prijava smetnje

Prijavite smetnju na usluzi putem portala i na njemu pratite status njezina rješavanja. O svakoj fazi otklona smetnje dobivate obavijest – u trenutku kad je prijava zaprimljena, u kojem je statusu, u trenutku kad je smetnja otklonjena i prijava zatvorena.

Pogledajte video

Više o Moj Telekom Poslovni portalu saznajte u kratkom videu